Review overzicht

Wat andere over ons zeggen

Wij van Van der Nat adviseren: Van der Nat! Wij kunnen natuurlijk wel zeggen dat wij goed zijn in verzekeren, geldzaken en administraties, maar het is geloofwaardiger als andere dat over ons zeggen. Lees hieronder de reviews van onze klanten.

shutterstock_391460779.jpg

Wij hebben als stichting De Woerkumse week een evenementenverzekering bij Van der Nat. Wij maken graag gebruik van hun expertise en ervaring tegen minimale kosten.

- Romano van Heukelum, Woudrichem

De administratie is niet mijn hobby. Voor mij is het een uitkomst dat Van der Nat dat mij uit handen neemt. Ik koop hiermee een stukje rust, zodat ik volop kan inzetten op de werkzaamheden waar ik wel goed in ben.

- Bart Faber, Waardhuizen

Ik heb een ziekte-onkostenverzekering bij Van der Nat. Joost-Jan zei eens: als het een keer zo erg is dat je met de helikopter opgehaald moet worden en de kosten daardoor flink oplopen, dan klim ik hoogstpersoonlijk zelf de berg op.

- Arjen Govers, Sprang Capelle

Bij grote verzekeraars wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Je zit zo een halve dag aan de telefoon. Bij Van der Nat wordt het als je belt meteen geregeld. Dat geeft mij rust en het scheelt tijd.

- Thomas Westerlaken, Almkerk

In 2019 hadden we ons idee, maar verder wisten we niks. Toen zijn we eens om de tafel gegaan met Van der Nat. Ze hebben alle risico’s op het gebied van bijvoorbeeld aansprakelijkheid in kaart gebracht. Nu zijn deze goed afgedekt en zijn we goed verzekerd.

- Niek van Andel, Den Bosch

Vanuit de beroepsgroep zijn er veel aanvullende kwaliteitseisen. Dan zit je niet te wachten op een verzekeraar met eigen aanvullende eisen. Van der Nat stelt geen aanvullende eisen, dat is een prettige manier van samenwerken.

- Dinant van Drunen, Almkerk

Hoe goed ik ook ben ingevoerd in arbeidsrecht, waar het om een aansprakelijkheidsverzekering gaat, kan ik dubbel en dwars vertrouwen op Van der Nat. Wat Joost ook aanbiedt, ik peins er nooit over om een offerte op te vragen bij een andere tussenpersoon.

- Wim Tijsseling, Nieuwegein

Bij Van der Nat is er ruimte voor een empatisch gesprek en gaat het niet gelijk over geld. Het kantoor is geen callcenter waar iedere medewerker is gebonden aan een ‘average handling time.

- Joey Brouns, Eindhoven

Er zijn meer schippers die hun verzekeringen bij Van der Nat hebben ondergebracht, dus de expertise is er. Wat ik ook waardeer is de ‘boereneenvoud’. Geen gemaar en gemekker, alles wordt gewoon goed geregeld.

- Adriaan Munters, Rijswijk

Eén appje naar Van der Nat en ze regelen het meteen. Dat laat zien hoe het kantoor is: correct en betrouwbaar, maar ook dorps: niet mauwen, dat regelen we gewoon.

- Joost Kant, Rijswijk

Joost-Jan maakt altijd tijd. Even bijpraten, met een bak koffie, het kan altijd. Hij is betrokken en geïnteresseerd. Dat waardeer ik enorm.

- Annet van Gelder, Rijswijk