Belastingzaken

Goed geregeld bij Van der Nat

  • Advies in jouw situatie
  • Voor fiscaal advies
  • Ervaren adviseurs
  • Aangifte inkomstenbelasting
belastingzaken van der nat

De belastingaangifte kan soms ingewikkeld zijn. Zeker als het jaar net even iets anders is verlopen dan voorgaande jaren. Bij de geboorte van een kind bijvoorbeeld, of als je een huis hebt gekocht. En ook een huwelijk heeft invloed op de belastingaangifte. Kom je er niet uit bij het invullen van de belastingaangifte? Onze belastingadviseurs beschikken over de benodigde kennis en ervaring op het gebied van belastingzaken. Als particulier bent je bij ons aan het juiste adres voor de aangifte inkomstenbelasting. Je kunt natuurlijk ook bij ons terecht voor het aanvragen en/of wijzigen van toeslagen.

Deskundige hulp bij het invullen van de belastingaangifte is belangrijk. Met onze hulp bij het invullen van de belastingaangifte kun je tijd en geld besparen. Wij zorgen voor een correcte en tijdige indiening van de aangifte inkomstenbelasting. Wij helpen je financieel op weg!

Hoe werken wij

De aangifte inkomstenbelasting wordt opgesteld aan de hand van door jezelf aangeleverde gegevens. Denk hierbij aan een jaaropgave van je werkgever en/of uitkerende instantie en een financieel jaaroverzicht van je bank- en spaarrekeningen. Je ontvangt van ons een checklist met de benodigde gegevens voor het opstellen van de aangifte inkomstenbelasting. Zo kun je er zeker van zijn dat je niets over het hoofd ziet.

Er zijn verschillende manieren voor het aanleveren van de benodigde gegevens en het opstellen van de aangifte inkomstenbelasting. De belastingaangifte kunnen we verzorgen op afstand of bij ons op kantoor.

Tarieven

Het opstellen van de belastingaangifte vind plaats op basis van vaste tarieven. Zo weet je op voorhand waar je aan toe bent. Heb je aanvullende vragen of wil je gebruik maken van onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op.

Maak een afspraak

Benieuwd wat wij voor jouw kunnen betekenen

Vul het formulier in en wij nemen snel contact met je op.

De meest gestelde vragen over Administraties

Welke zorgkosten zijn aftrekbaar?

+ -

Zorgkosten die je o.a. kunt aftrekken zijn reiskosten voor ziekenbezoek, kosten voor medicijnen, kosten voor hulpmiddelen zoals steunzolen. Vaak zijn er wel voorwaarden aan verbonden.

Wat is de uiterste datum voor de belastingaangifte?

+ -

Verstuur de aangifte in ieder geval vóór 14 juli volgend op het belastingjaar. Bijvoorbeeld uw aangifte 2023 moet vóór 14 juli 2024 bij ons binnen zijn.

Welke verbeteringsslagen zijn er mogelijk voor mijn zakelijke administratie?

+ -

Je kunt denken aan het inregelen het debiteuren en crediteuren beheer, zorgen voor meer inzicht en het ordenen van de administratie. Kom langs om de mogelijkheden te ontdekken.

Aangiftetijdvak voor de btw: per kwartaal, per maand of per jaar?

+ -

De belastingdienst bepaald dit automatisch, maar je kunt een verzoek indienen voor een ander aangiftetijdvak. Elk maand een aangifte is mogelijk meer werk dan per kwartaal.

Ik exporteer producten naar het buitenland, hoe werkt dat met de BTW?

+ -

Dat is afhankelijk of je exporteert naar een land binnen of buiten de EU en het type klant. Meestal reken je dan 0% BTW, maar neem contact voor advies in jouw situatie.

Arnoud van Vliet.jpg
Neem contact op
Arnoud van Vliet
0183-441436